استخدام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استخدام
نوشته شده در سه شنبه 9 مهر 1398
بازدید : 194
نویسنده : بسطام تی وی

استخدام

 فرماندهی انتظامی استان سمنان به منظور تکمیل کادر افسری خود از بین برادران واجد شرایط، استخدام می‌کند

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت پیمانی پنج ساله داوطلب مرد می‌پذیرد.

 تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قانون اساسی، داشتن اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و ولایت فقیه، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم محکومی شدن به محرومیت از خدمات دولتی، برخورداری از سلامت جسمی و روانی مناسب و عدم اعتیاد را از جمله شرایط عمومی استخدام ذکر کرد.

 حداقل معدل فارغ‌التحصیلان بایستی 14 و حداکثر سن برای مقطع کارشناسی 28 سال و مقطع کارشناسی ارشد 30 سال است.

علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس سه در چهار، تصویر کارت ملی و شناسنامه، تصویر مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت‌های تخصصی خود از ساعت 8 تا 14 به نشانی سمنان میدان معلم بلوار استقلال پلاک ۸۲ مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۴۹۱۰۸ و ۲۱۸۲۱۴۵۵ تماس بگیرند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: