پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اولین دوره آموزش مهارت های پیش از ازدواج
نوشته شده در دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 213
نویسنده : بسطام تی وی1

اولین دوره اموزش  مهارت های پیش از ازدواج به مناسبت هفته ازدواج در بسطام

پنجشنبه ساعت 17:30 الی20:30

در شهرداری بسطام




بازدید : 208
نویسنده : بسطام تی وی

وضعیت ژئوپولتیک بسطام از نظر موقعیت جغرافیایی و ارتباطی

تقسیمات کشوری ایران به دوره داریوش اول هخامنشی مقارن با قرن پنجم پیش از

میلاد مسیح باز می گردد.

انوشیروان نیز اولین گامی که در تقسیمات کشوری برداشت تقسیم کشور، به چهار ایالت استان بزرگ به شرح زیر بود:

۱.شرق (خراسان و کرمان)

۲. غرب (عراق و بین النهرین)

٣. شمال (ارمنستان و آذربایجان)

۴. جنوب (فارس و خوزستان).

شاهراه اشکانی از سوی بخش های غربی ابر شهر، خوارنه و مکینه (قومس) و به گفته بطلمیوس سمینه (سمنان) به هیرکانیه می رسید. سمنان احتمالا ایستگاهی میان آپامیه (خوار) و چهار راه هکاتم پولیس (دامغان) بوده است این شهر سلوکی، پارتی، ساسانی، به منزله کلید و مرکز شبکه دفاعی بود. یزدگرد دوم آنجا را پایگاه نیرومند مرزی، در آن گوشه برای جلوگیری از پورشهای غارتگر ساخت. راه از آنجا به قومس از طریق بسطام ادامه می یافت.؟

در گذشته راه هایی که از خراسان و قهستان می گذشت یکی شاهراه بزرگ خراسان بود که . آن طرف بسطام، داخل خاک خراسان می شد و از آن جا تا نیشابور دو شاخه می گشت: راه شمالی یعنی راه کاروانی از بسطام به جاجرم می رفت و جلگه جوین را طی کرده از «از ادوار عاشت و به نیشابور می رسید. تمام این راه را حمدالله مستوفی و قسمتی از آن را اصطخرى و ابن حوقل وصف کرده اند. راه جنوبی که کوتاه تر از راه شمالی بود راه جایاری بود که به نیشابور منتهی می شد این راه از بذش در دو فرسخی بسطام آغاز گردیده از دامنه جبال می گذشت و کویر را در سمت راست می گذراند و به اسد آباد [عباس آباد میامی می رسید، سپس از بهمن آباد یا مزینان عبور می کرد و در آن جا شاخه ای منشعب شده به آزادوار می رفت، اما راه اصلی هم چنان به طرف شرق سیر می کرد و از سبزوار گذشته به نیشابور می رسید. ایالت بسطام و شاهرود از دهملا شروع می شد و به عباس آباد منتهی میشد.؟

راههای مواصلاتی و ارتباطی قدیم شاهرود و منطقه پشت بسطام به مازندران و طبرستان از سه طریق بوده است:

۱- از راه قلعه نوخرقان و غرب روستای ابر به سر کوه و شیرنوا با رباطهای رفاهی بین راه

۲- از راه بالا سر میغان به سیاه مرگو و استان و رحمت آباد و فاضل آباد که راه پیاده و چارپاداری گفته میشود

٣- از راه شاهکوه بالا و چهار باغ به گرگان

راهی از شاهرود به شمال خراسان می رود از طریق بسطام و جاجرم و دره اسفراین، که در قرون وسطی شهری به همین نام در آنجا بوده و راهی جداگانه گرگان را به بسطام مربوط می ساخت. سرانجام راهی از بسطام از طریق جاجرم به سوی سرحدات شمالی خراسان و سواحل اترک و خان نشین های کرد بجنورد و قوچان و دره گز میرود.۴ راه ابریشم معروف که شاهراه ارتباط شرق و غرب ایران از قدیم الایام بوده این جاده از سراسر ایالت قومس و شهرهای سمنان و دامغان و بسطام عبور می کرده است.ه

پس از استقرار مشروطیت در ایران نیز بر اساس قانون تشکیل ایالات و ولایات در سال ۱۳۲۵ هجری قمری)، ایران به چهار ایالت (آذربایجان، کرمان، بلوچستان، فارس و بنادر خراسان و سیستان و چندین ولایت تقسیم گردید. شهرستان های سمنان و دامغان و شاهرود و بخشها و دهستانهای تابعه آن جزء ایالت قومس بوده اند، ولی سپس از نظر تقسیمات کشوری جدید این ایالت به نام «فرمانداری کل سمنان» نامیده شد.

در آبان ماه ۱۳۴۵ شمسی ایران از نظر تقسیمات کشوری به ۱۳ استان و ۸ فرمانداری کل تقسیم شد که مجموعا ۱۴۶ شهرستان داشت و فرمانداری کل سمنان شامل سمنان (مرکز فرمانداری کل)، شاهرود (بسطام و …) و دامغان بوده است.

فرمانداری کل سمنان در حدود ۸۱۵۹۸ کیلومتر مربع مساحت دارد و بین ۳۴ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۲۰ دقیقه عرض شمالی و ۵۲ درجه و ۴۷ دقیقه تا ۵۷ درجه و ۱۰ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است.

استان سمنان در سال ۱۳۸۵، دامغان ۲ بخش و ۳ شهر، سمنان ۳ بخش و ۴ شهر، شاهرود ۴ بخش و ۶ شهر، گرمسار ۳ بخش و ۳ شهر داشته است.

مساحت استان سمنان ۹۷۴۹۱ کیلومتر مربع و ۵.۹۹درصد مساحت کل کشور را داشته است. استان سمنان هم اکنون (۱۳۹۴) دارای ۸ شهرستان، ۲۰ شهر، ۱۵ بخش و ۳۱ دهستان است.

استان سمنان در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز واقع شده، که ارتفاع آن از شمال به جنوب کاسته شده و بالاخره به دشت کویر ختم می شود. شهرستان های تابعه این استان عبارت است از: گرمسار، دامغان، سمنان، شاهرود، میامی، سرخه، مهدی شهر و آرادان.

 

 



هشدار پلیس فتا در مورد نرم افزار تغییر چهره
نوشته شده در دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 367
نویسنده : بسطام تی وی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی درباره استفاده از نرم‌افزار تغییر چهره faceapp هشدار داد

همه تصاویر و اطلاعاتی که با این نرم‌افزار به اشتراک گذاشته می‌شود به سروری در خارج از کشور منتقل می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: , ,



یادواره 19شهید والامقام روستای کلامو
نوشته شده در دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 208
نویسنده : بسطام تی وی




شناسنامه آثار تاریخی بسطام
نوشته شده در یک شنبه 30 تير 1398
بازدید : 235
نویسنده : بسطام تی وی

در کتاب معماری اسلامی ایران در دوره ایلخانان اثر دونالدن ویلبر  درباره بناهای تاریخی بسطام چنین آمده است:

قریه کوچک بسطام، کمی خارج از جاده تهران و مشهد در شش کیلومتری شمال شهر شاهرود  قرار دارد.

در حوالی قریه دو گروه ساختمانی در مجاورت یکدیگر وجود دارد که بعضی از عناصر آنها متعلق به زمان مغول است که عبارت باشند از ناحیه مقبره بایزید و مسجد جامع که در کنار آن مقبره برجی معظمی وجود دارد در کتاب «بررسی هنر ایران» شرح این ساختمان، که از گزارشهای مسافران و سیاحان اخذ شده، داده شده است. در این شرح مختصر فقط خصوصیات عمده آنها ذکر گردیده ولی باید در نظر داشت که ساختمانهای این محل شایسته آن است که جداگانه در کتابی مورد بحث قرار گیرد.

ساختمان مرقد بایزید ممکن است چندی بعد از مرگ آن مرد مقدس در اواخر قرن نهم میلادی (سوم هجری) صورت گرفته باشد(۳) آثار مختصری از بقایای دیوار دوره سلجوقی در این ناحیه مشهود است. یک مناره موجود است که متعلق به دوره سلجوقی است و همچنین مسجد این ناحیه از همان دوره است، زیرا قسمتی از دیوار آن، که حاوی تاریخ ۵۱۴ هجری (۱۱۲۰ میلادی) است باقی مانده است.

ساختمانهای اضافی در اوایل دوره ایلخانی انجام یافته و خانیکف Khanikoff از محرابی نام می برد که تاریخ ۶۶۰ هجری (۱۲۶۲ میلادی) بوده و عمل «محمد بن احمد» نوشته شده است، ولی اکنون در محل خود نیست. بعدا در همین دوره ابنیه مفصل تری در دو زمان مختلف ساخته شد. شخصی به نام محمد بن الحسین ابی طالب دامغانی که درکتیبه نام او به عنوان مهندس و معمار و گچ کار برده شده است، ظاهر متصدی عملیات ساختمانی زیارتگاه و سایر ابنیه بوده است. در کتیبه ای به تاریخ ۷۰۲ هجری (۱۳۰۲ میلادی) گفته شده است که برادرش حاجی کمک و دستیار او بوده است. در زمان سلطنت غازان خان مسجد واقع در محیط زیارتگاه تعمیر و با گچ کاری تزیین و محراب عالی به امضای محمد بن الحسین مورخ ۶۹۹ هجری (۱۲۹۹ میلادی) در آن ساخته شد. در کتیبه محراب و گچ بری آن نام غازان خان و برادرش اولجایتو، که در آن موقع حاکم خراسان بود، برده شده است.

در دوره دوم ساختمانی شاید محوطه این ناحیه زیارتگاه ساخته شده باشد، ولی فقط دو قسمت است که می توان به طور حتم به آن دوره نسبت داد. یکی از آنها سر در ورودی و راهروی سمت مشرق دستگاه است و دیگری ایوانی است که در آن سمت صحن، در مقابل راهروی ورودی، ساخته شده است.

سر در ورودی دارای نقشه مرسوم و نیمه گنبد است که با مقرنس کاری گچی پر شده است. سطوح همه دیوارها با طرحهای سفالی از قطعات العابدار و قسمتهایی از سفال بی لعاب برجسته پوشیده شده است. این سفال با سفال هم عصر خود، که در مغرب ایران به کار رفته از لحاظ نوع اختلاف دارد. در مغرب سفال در طرحهای مشبک هندسی به کار رفته و واحدهای آن مربع و مستطیل و مثلث است. در بسطام طرحها أساسا باریکه یا حاشیه عناصر به هم پیوسته است و قطعات جداگانه متوازی السطوح یا اشکال پیچیده دیگر است. بعضی از قطعات، نقوش برجسته قالبی دارند و رنگ سفال لعابی آبی آنها تیره تر و ناصاف تر از مغرب ایران است. دیوار راهروی پشت سر در ورودی با گچ بری سفید که در آن طرح آجری به کار رفته، پوشیده شده است، در یکی از حاشیه های گچ بری نام اولجایتو و تاریخ ۷۱۳ هجری (۱۳۱۳ میلادی) دیده می شود و در آن قید شده است که عمل محمد بن الحسین می باشد.

سر در وصل به راهرو و بنابراین در همان تاریخ ساخته شده است.

ایوانی که در آن طرف صحن، مقابل مدخل، واقع است، دارای تزیین سفالی شبیه به سر در ورودی است. از محل و موقعیت نسبی آن می توان تصور کرد که مدخل صحن دیگری بوده است که اکنون اثری از آن

وجود ندارد.

دستگاه ساختمانی که در جنوب زیارتگاه بایزید واقع و مرکب از برج و مسجد جامع است، از قرار معلوم در یک زمان، در دوره سلطنت غازان خان ساخته شده و محل برج قبل از آغاز ساختمان مسجد تعیین شده بوده است.

برج، که قسمت خارجی آن لبه دار و مضرس است، خیلی شبیه برج علاءالدین در ورامین است ولی به خوبی آن سالم نمانده است.

در بالای لبه ها در حاشیه کتیبه دار یا سفال دور بنا ساخته شده است و روی آن خوانده شده است.

فریزر Frazer از کتیبه ای بالای در ورودی برج که تاریخ ۷۰۰ هجری (۱۳۰۰ میلادی) داشته نام می برد ولی احتمال کلی می رود که این همان کتیبه سر در مسجد جامع باشد که هنوز در محل خود موجود است و عبارت آخر کتیبه از این قرار است «… در نیمه ماه شوال سنه… ۷۰۰…)

مسجد جامع که مستقیما در مقابل برج ساخته شده، شامل صحنی است که دور آن در سمت مشرق شبستان و در سه طرف دیگر راهرو و دهنه است، در سمت جنوب صحن طاقهای متقاطع سه دهنه دارای رأس شکسته هستند که از خصوصیات کلی آن دوره است و بر دیوار دهنه مرکزی محراب گچ بری شده عالی وجود دارد.

بر تزیین گچ بری این ناحیه و در بالای در برج تاریخ ۷۰۲ هجری (۱۳۰۳ میلادی) و ۷۰۶ هجری (۱۳۰۶ میلادی) نقش است.

طرح هندسی گچ بری شخص را به یاد تزیین سفال سر در ورودی مقبره می اندازد.




بازدید : 229
نویسنده : بسطام تی وی

همایش دوچرخه سواری در بسطام به مناسبت یادواره شهدای این شهر

عصر دیروز با حضور ورزشکاران رده سنی مختلف ،همایش دوچرخه سواری در بسطام برگزار شد ،

این همایش که از آستان مقدس امام زاده محمد بسطام شروع شد در گلزار شهدا با مراسم غبار روبی، گل افشانی مزار مطهر شهدا توسط جوانان ورزشکار و اجرای برنامه هایی برای جوانان به پایان رسید.




بازدید : 342
نویسنده : بسطام تی وی

جواد عجم مدیر امور اجرایی انجمن او_اسپرت کشور شد .

طی حکمی از سوی رئیس انجمن ورزش او_اسپرت کشور ، جواد عجم به عنوان مشاور رئیس و مدیر امور اجرایی این رشته ورزشی انتخاب شد .

آقای عجم عضو شورای اسلامی شهر کلاته خیج است

 


:: برچسب‌ها: جوادعجم،شورای اسلامی شهر کلاته خیج،بسطام تی وی ,



همایش دوچرخه سواری
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 262
نویسنده : بسطام تی وی

همایش دوچرخه سواری

در آستانه یادواره شهدای شهر بسطام برگزار می شود.

 پنج شنبه ساعت ۱۷
 مکان شروع آستان مقدس امامزاده محمد بسطام


:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: بسطام،بسطام تی وی،شاهرودسوئیت،همایش دوچرخه سواری،آستانه یادواره شهدای شهر بسطام ,



اهدای جوایز مسابقه عکاسی رسانه بسطام تی وی
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 273
نویسنده : بسطام تی وی

اهدای جوایز مسابقه عکاسی رسانه بسطام تی وی

در محل مجموعه قنات بسطام ،طی جلسه ای با حضور برندگان و تیم رسانه بسطام تی وی جوایز نفیسی به نفرات برتر مسابقه عکاسی از طرف تیم این رسانه اهدا شد .


:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: بسطام , بسطام تی وی , شاهرودسوئیت , مسابقه عکاسی رسانه بسطام تی وی ,



بازدید : 251
نویسنده : بسطام تی وی

تحويل گندم کشاورزان بسطام به انبار مكانيزه و مركز خريد گندم دولتي شركت تعاوني روستايي بسطام

اين شركت تمام گندم هاي تحويلي را با افت صفر درصد تحويل و خريداري نموده است

ضمنا با هماهنگي هاي انجام شده با مديريت شعب بانك كشاورزي استان سمنان نسبت به وصول سريع مطالبات گندم كاران و كشاورزاني كه به اين شركت گندم هاي خود را تحويل داده اند مذاكره و قول همكاري اخذ شده است.

رسانه بسطام تی وی




بايزيد بسطامی مى گويد :
نوشته شده در شنبه 22 تير 1398
بازدید : 227
نویسنده : بسطام تی وی

بايزيد بسطامی مى گويد :
هیچکس بر من غلبه نکرد مانند، جوانی از اهل بلخ که به قصد حج بر ما وارد شد و گفت: «یا بایزید! حد زهد در نزد شما چیست؟»
گفتم: «اینکه چون بیابیم بخوریم و چون نیابیم صبر کنیم.»
جوان گفت: «پیش ما سگان بلخ نیز چنین اند.»
گفتم: «پس حد زهد پیش شما چیست؟»
گفتا: «اینکه چون نیابیم شکر کنیم و چون بیابیم ایثار کنیم و بر دیگران ببخشیم.»

منبع: تذکرةالاولیا، شیخ فریدالدین عطار نیشابوری


:: برچسب‌ها: بايزيد بسطامی ,



️همایش بزرگ دوچرخه سواری
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 235
نویسنده : بسطام تی وی

 

️همایش بزرگ دوچرخه سواری

به مناسبت دهه کرامت

جمعه 98/4/21 ساعت 18

مکان تجمع: سالن ورزشی شیخ ابوالحسن خرقانی

 


:: برچسب‌ها: ️همایش بزرگ دوچرخه سواری , سالن ورزشی شیخ ابوالحسن خرقانی ,



بازدید : 246
نویسنده : بسطام تی وی

حضور استاد محمدرضا شفیعی کدکنی استاد ادبیات فارسی و نویسنده کتاب های دفتر روشنایی و نوشته بر دریا در شرح حال بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی در بسطام

عصر دیروز ایشان از مقبره بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی بازدید نمودند

 




سلطان العارفین بایزید بسطامی
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 229
نویسنده : بسطام تی وی

 

سلطان العارفین بایزید بسطامی می فرمود:
هیچ کس بر من چنان غلبه نکرد که جوانی از بلخ مرا گفت یا بایزید حد زهد شما چیست؟
من گفتم چون بیابیم بخوریم و چون نیابیم صبر کنیم.
گفت: سگان بلخ همین صفت دارند.
پس من گفتم حد زهد شما چیست ؟
گفت : ما چون نیابیم صبر کنیم و چون بیابیم ایثار ....

منبع : عوارف المعارف

نویسنده : شهاب الدین عمر سهروردی


:: برچسب‌ها: سلطان العارفین بایزید بسطامی ,



کچل کردن از سربازی حذف شد
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 259
نویسنده : بسطام تی وی

 

رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

بر اساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.
از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود./ فارس

 


:: برچسب‌ها: کچل کردن از سربازی حذف شد ,



ابرسج
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 294
نویسنده : بسطام تی وی

 

 

روستای ابرسج یکی از روستاهای بسطام است که در شمال غربی بسطام واقع شده است. نام ابرسج در منابع و متون دوره قاجاریه به بعد با نام متفاوتی از جمله اورسج، اور سیج، ابرسیج آمده و تذکره نویسان و کتاب شناسانی چون زرکلی در الاعلام و بغدادی در هدایه العارفین اوریج» نوشته اند که تصحیفی از اورسیج است وجه تسمیه این روستا به علت وفور درخت است و مردم روستا نام روستای خود را اورسی تلفظ می کنند.

اعتمادالسلطنه نوشته است: «ابرسج در دهنه کوه شاهوار که در شمال غربی جلگه بسطام است واقع شده، دره مزبور از مشرق به مغرب امتداد یافته و باغات زیاد دارد و رودخانه از دره جاری و از وسط باغستان می گذرد اراضی طرفین دره مزروع و در غیر فصل زمستان سبز و خرم است چند چشمه آب سرد گوارا از طرفین جاری است. قریه ابرسیج چهارده مسجد دارد که چهار مسجد آن از ابنیه قدیم است و در دو مسجد از این چهار مسجد تاریخ بنا نگاشته شده اما چون در چوب منبت شده به واسطه کمال قدمت یکی محو شده و خوانده نمیشود ولی تاریخ مسجد سرخان را که در چوب سقف رسم و منبت کرده بودند به دقت و زحمت خوانده و عین عبارت آن این است: (اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم أن المساجد الله فلاتدعوا مع الله احد”، امرو ساعی این بقعه مبارکه خالصا مخلصه لله تعالی شانه العزیز زین العابدین بن خواجه قطب الدین با یزید بن علی باسلان اور سی جی تحریر فیشهر الله المبارک أخر سنه اثنان و ثمانین و ثمانمائه (۸۸۲) عامل این عمارت مبارکه استاد اعز ارجمند خصال نیکو فعال استاد شیخ محمد بن محمود بسطامی با فرزندان حاجی محمود و محمد نجار)

 

 
 



بنر معرفی جاذبه ها و پتانسیل روستاهای بخش بسطام
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 243
نویسنده : بسطام تی وی

 

ب

بنر معرفی جاذبه ها و پتانسیل روستاهای بخش بسطام در نمایشگاه همایش روز نکوداشت دهیاری ها استان سمنان در شهمیرزاد

 




بازدید : 238
نویسنده : بسطام تی وی

افتخاری دیگر برای تیم مهان بسطام اینبار در رده سنی جوانان

تیم جوانان مهان بسطام قهرمان مسابقات جوانان شهرستان شاهرود شد و هشتمین قهرمانی خود را به دست آورد
خسته نباشید به کادر فنی تیم سرکار خانم عصمت نصرتی سرمربی و سرکار خانم الناز کوثری کمک مربی

 


:: برچسب‌ها: بسطام , بسطام تی وی , شاهرودسوئیت ,



گاندو
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 277
نویسنده : بسطام تی وی

 

حالا که بحث  گاندو داغه، خوبه بدونیم تمساح پوزه‌کوتاه(به بلوچی: گانڈو) تنها کروکودیل بومی پاکستان و ایران و بزرگ‌ترین خزنده این دو کشوره.
حیوانی کاملا اجتماعیه و هیچ تهدیدی برای مردم محلی نداره به‌طوری‌که حتی بچه‌ها در این برکه‌ها شنا می‌کنند ...

گاندو دارای پوزه‌ای پهنه که فک بالایی ۱۹ دندان و فک پایینی ۱۵ دندان داره. قسمت پشت سر و ناحیه گردن گاندو دو جفت صفحه شاخی بزرگ دیده می‌شه. بلوچ‌ها علاقه زیادی به این حیوان دارند و معتقدند که «هر جا گاندو باشد آب فراوان است

گاندو گوشتخوار و شکارچی کمین‌گره و رژیم غذایی متنوعی شامل انواع ماهی‌ها، خزندگان و پستانداران داره با توجه به تحرک پایین و خونسرد بودنش مصرف غذایی گاندوی بالغ به‌طور متوسط روزانه ۱٫۵ تا ۲ کیلوگرم گوشته...

با ما همراه باشید


:: برچسب‌ها: بسطام،بسطام تی وی، شاهرودسوئیت،گاندو ,



بازدید : 237
نویسنده : بسطام تی وی

حضور بخشدار ، کارشناسان بخشداری و دهیاران منطقه بسطام در همایش نکوداشت روز دهیاری در شهمیرزاد


:: برچسب‌ها: بسطام ، بسطام تی وی، شاهرودسوئیت ،بخشدار ، کارشناسان بخشداری،دهیاران منطقه بسطام ،همایش نکوداشت روز دهیاری ، شهمیرزاد ,



اطلاعیه
نوشته شده در دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 389
نویسنده : بسطام تی وی

اطلاعیه

 عوامل شبکه سمنان برای ضبط برنامه تلویزیونی شب چراغ به  مجن می آیند

زمان: امروز دوشنبه ۱۷ تیر ساعت ۱۶
مکان: پارک آبشار سوری

 برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید 

حضور برای عموم مردم آزاد است

بزودی در شهر کلاته خیج هم این برنامه ضبط خواهد شد

 


:: برچسب‌ها: برنامه تلویزیونی شب چراغ ،مجن ،کلاته خیج ,



بازدید : 257
نویسنده : بسطام تی وی

دیدار مدیرکل بازرسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و رئیس کمیته امداد بخش بسطام با باقری بخشدار بسطام و بررسی مشکلات افراد تحت پوشش بخش




بازگشت ساعت کاری ادارات به روال قبل
نوشته شده در دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 363
نویسنده : بسطام تی وی

با ابلاغ سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان به تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات دولتی و بانک‌های استان، ضمن تشکر از همکاری های بعمل آمده اعلام گردیده است:

تغییر ساعات کار ادارات در تیر ماه سال ۱۳۹۸ کان لم یکن تلقی شده و از روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه همانند روند معمول گذشته ساعت ۷:۳۰ خواهد بود

 




بازدید : 461
نویسنده : بسطام تی وی

اجرای برنامه شب چراغ سیمای مرکز سمنان در آبشار مجن