تشکیل اتاق فکر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تشکیل اتاق فکر
نوشته شده در جمعه 5 ارديبهشت 1399
بازدید : 47
نویسنده : بسطام تی وی

وقتیکه جمع بزرگی از متخصصین گردشگری استان در بسطام تشکیل اتاق فکر میدهند
اولین جلسه کمیسیون گردشگری شهرداری بسطام با حضور جمعی از شاخص ترین کنشگران حوزه گردشگری در سطوح ملی، استانی و شهرستانی امروز دوشنبه یکم اردیبهشت به میزبانی شهرداری بسطام برگزار شد.

در شرایطی که بسطام بعنوان  شهرنمونه گردشگری بین المللی معرفی شده و کمپلکس تاریخی بایزیدبسطامی یک سرمایه فاخر در شهر بسطام میباشد؛ عملکرد این کمیسیون و مصوبات آن از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بر همین اساس با تاکید مهندس سلیمانپور شهردار محترم و مهندس محسن حسنی بعنوان عضو ناظر شورای محترم شهر، خروجی های این کمیسیون با عنوان مصوبات_اجرایی مجموعه مدیریت شهری بسطام در دستور کار  شهرداری بسطام قرار خواهد گرفت.
شهردار بسطام همچنین از نقش پررنگ و تخصصی این کمیسیون در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی  بسطام_در گذرتاریخ تاکید نمود.

رییس پایگاه میراث فرهنگی بسطام و خرقان، آقای مهندس عادل ضمن بیان دغدغه های این پایگاه و توضیحاتی در خصوص پروژه های ثبت میراث جهانی، از حمایت شهردار بسطام در خصوص مطالبه گری مشترک از طریق سازمان های مرکزی در سطوح ملی، قدردانی کرد.

حضور افتخاری استاد اندیشمند و صاحب نظر آقای دکتر کریمی ، فرماندار_سابق شهرستان میامی از نکات قابل توجه این نشست بود.

مدریت شهری بسطام ضمن خوش آمد ویژه به اعضای کاردان این کمیسیون، حمایت خود را از پیشنهادها و ایده های خلاقانه در حوزه سترگ گردشگری شهری اعلام مینماید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: