سفر مشاور معاونت وزیر بهداشت به بسطام به دعوت مهندس سلیمانپور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 65
نویسنده : بسطام تی وی

سفر مشاور معاونت وزیر بهداشت به بسطام به دعوت مهندس سلیمانپور

به دعوت محمد سلیمانپور، شهردار بسطام، دکتر منوچهر صادقیان مشاور معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و ایده پرداز پروژه های بزرگ استارتاپی در کشور به بسطام سفر کرد.

بهمین منظور امروز بازدیدی از کارخانه نیمه تعطیل فردوس آرا در شهرک صنعتی شاهرود با هدف تسهیلگری در رفع موانع تولید انجام شد. در طی این بازدید که با حضور مجموعه مدیران شهری بسطام انجام گرفت؛ صادقیان اعلام کرد که راه اندازی این کارخانه که تقریبا تا مراحل انتهایی بهره برداری نیز پیش رفته است؛ بالغ بر ۲۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

صادقیان افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و نیاز شدید بازار به اقلام دارویی، راه اندازی این واحد بزرگ صنعتی کمک شایانی که پتانسیل تولید داروی وزارت بهداشت خواهد نمود.

در ادامه ی بازدید با هدف رصد ظرفیت های اشتغال و درآمدزایی برای شهرداری بسطام، بازدید میدانی از پارک چغولگیر انجام شد.

مدیر شرکت دانش بنیان علم آوران کاسپین، در این بازدید به ظرفیت بالای پارک چغولگیر جهت احداث دهکده سلامت و ساخت مرکزی بعنوان پایلوت گردشگری درمانی در منطقه اشاره کرد.

ناصر شمس ، رییس شورای شهر بسطام در این بازدید خاطرنشان کرد که اعضای شورای اسلامی شهر بسطام از هر پروژه ای که انتفاع مردم بومی و متعاقبا اشتعال پایدار برای منطقه بهمراه داشته باشد؛ قویا استقبال خواهند کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: