گلایه نایب رئیس شورای شهرستان شاهرود از جابه جائی زودهنگام فرمانداران شاهرود و انتصاب فرماندار غیر ب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 214
نویسنده : بسطام تی وی

گلایه نایب رئیس شورای شهرستان شاهرود از جابه جائی زودهنگام فرمانداران شاهرود و انتصاب فرماندار غیر بومی

رئیس شورای اسلامی شهر مجن در پاسخ به سوال خبرنگار شهر مجن مبنی بر مهمترین طرح های در دست اقدام شهر مجن بیان فرمود :به لطف خداوند و حمایت مسئولین، خوشبختانه طرح های خوبی از قبیل اجرای آسفالت جاده آبشار تنگه داستان ،تکمیل سالن ورزشی باستانی ،احداث سالن چند منظوره ورزشی، احداث تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب،الحاق چند هکتار زمین به محدوده خدمات شهری جهت تامین مسکن جوانان ،اصلاح و تکمیل سه راهی تاش-مجن،اجرای طرح کاداسک که میتواند مقدمه و بیسی باشد برای سند دار شدن اراضی کشاورزی ،اتمام سد تنگه داستان ،پیگیری احداث مجتمع دام سبک و.... در حال اجراست و جای تشکر ویژه دارد از همه مسئولین محلی،شهرستانی و استانی

سید حسین سادات در ادامه یکی از دلایلی را که باعث کند شدن اجرای این پروژه ها میشود را تغییر پی در پی فرمانداران دانست و از استاندار محترم تسریع در این انتخاب و ایجاد ثبات در مدیریت کلان شهرستان را خواستار شدند.

نائب رئیس شورای شهرستان شاهرود در ادامه با تاکید بر این موضوع که در شهرستان مدیران توانمند بومی از قبیل معاونین فرماندار،بخشداران و... وجود دارد و ضرورتی ندارد که از مدیران غیر بومی استفاده شود، چون بعلت گسترده بودن درست پس از گذشت زمانی که به آشنایی کامل از شهرستان میرسند ،جابه جا شوند،جای تامل است که هر چند در صدور مدیر به سایر نقاط استان و کشور اقدام نمیکنیم لااقل اندک فرصت مدیریتی شهرستان را از دست ندهیم،

سادات در پایان بیان داشت، جناب دکتر حسینی نماینده محترم و پرتلاش شهرستان در تحقق این موضوع میتوانند نقش بسزایی داشته باشند.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: